Ze lieten even op zich wachten, maar de eerste mediapakketten zijn ondertussen al bij veel kappers aangekomen. Bedankt voor je geduld!
En het Hairexpert-label is een succes. Dit heeft als gevolg ...
De kennis is het eerste sleutelwoord. Het is immers van allergrootste belang om over de basiskennis te beschikken: het degelijke gebruik van professionele producten, een efficiënte technische dienstverlening, de ontvangst, het advies en het beheer van de klant, maar ook een goed beheer van de onderneming vanaf het begin van het activiteit.
De Opleiding is het tweede sleutelwoord.
Een goede opleiding zorgt voor:
Om het label te behouden, is het verplicht om gedurende de hele professionele loopbaan bij te leren.
Kapsalons die het label krijgen, moeten bewijzen dat ze opleidingen blijven volgen. Het beroep van kapper is en blijft een modevak, dus het is essentieel om op de hoogte te zijn van de nieuwste technieken en trends.
Dankzij deze kennis en voortdurende bijscholing beschikt de manager van een gecertificeerde kapsalon over de vaardigheden om een kwaliteitsvolle service aan te bieden die zijn bedrijf doet groeien. Inderdaad tijdens deze opleidingen krijgt hij advies om de werking van zijn salon te optimaliseren, wat zijn kennis verrijkt.
We komen bij het laatste sleutelwoord dat zijn invloed in onze sector ziet groeien: Duurzaamheid. Goed afvalbeheer, waterbesparing bij wastafels, gebruik van organische producten, optimalisatie van de energiekosten, enz.... zijn niet meer weg te denken. Het is onmogelijk om de ecologische voetafdruk van ons beroep te negeren. Ook de kapper kan zijn steentje bijdragen aan het respect voor het milieu.
Het label Hairexpert certified salon zorgt ervoor dat de kapper zijn prijzen kan verantwoorden in het licht van de verworven vaardigheden en de vereiste eisen.
Deze verschillende kernwoorden benadrukken de vaardigheden en waarden van de gecertificeerde kapsalons, waar de klant gemakkelijker zal aanvaarden een eerlijke prijs te betalen. Dit geeft de kapper de nodige middelen om het goede voortbestaan van zijn bedrijf te garanderen.
Ze lieten even op zich wachten, maar de eerste mediapakketten zijn ondertussen al bij veel kappers aangekomen. Bedankt voor je geduld!
En het Hairexpert-label is een succes. Dit heeft als gevolg ...
Wij nodigen u uit om lid te worden van onze Hairexpert club om meer informatie over het label en de sector te hebben.